Puan vermedi·352 syf.··Beğendi
· Kitapta benim dahi özendiğim bir mekan(zorlukları da var) ve özenilmesi gereken küçük bir kız ve gizemli büyükbabasının, arkadaşlarının, ailesinin hikayesi anlatılıyor. Gayet güzel ve doğal bir kitap. Okumanızı öneririm.