Bir kadının Atatürk'e düşman olması kadar saçma bir şey yok. Düşünsene Türkiye'de yaşıyorsun, sana seçme ve seçilme hakkı veren, özgürlük veren Gazi Paşa'ya düşmansın. Şunu yurtdışından herhangi birine anlat, şaşırır şaka yaptığını zanneder. En çok da siz anlayacaksınız ATATÜRK'ÜN değerini o karanlık günler geldiğinde. Umarım gelmez o günler... İşaretlediğim pankartta ne yazıyor biliyor musun? "İngiliz kadınlar Türk kadınlardan daha mı az değerli?" Keşke sen ve senin gibiler siktirolup gitseler bu cennet vatandan.
Gönderi kullanım dışı
··
1.267 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kendisine, kadınlığına saygısı yok ki böylelerinin. Atatürk sayesinde kazandıkları haklarını kullanmayı çok iyi bilirler ama...
Eda gel gel korkma.
Babası belli değil yorum yapıp engelledi. 🤦🏻‍♂️ Kaç kaç, ebene kadar koş, korkak rezil!