Yıldızlı çiçekli böcekli alıntım;
“Şu aşağılık dünyada ya onun aşkını istiyordum ya da hiç kimsenin.”
Sayfa 19 - Ayrıntı yayıncılık,2015 basım·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
3.727 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben evliyken aşık oldum çok sevdim çok taptım ama kopmam çok zordu hala da seviyorum yasdigim duygu belki yanlış ama benim gizli dünyam gizli hazinem evliyim kayinvalidemden psikolojik şiddet görüyorum esim iyi ama arami bozuyorlar son 1 yıldır kabus yasiyorm esimden olmak istemiyorm cnku evliyim sevdgim adama gidemiyorum cnku yanlis yaşadığım en güzel duygunun içindeyim ama onunla aynı şehirdeyim ama brbrimizden uzağız o var diye aynı şehirdeyim gel dediğinde gidemiyorum onunla olmak istyrm ama dünyayı karsma alamıyorum iste yasadgim hikaye bu
Ya çok kötü bir durum asla yargılamam ama destek almanızı tavsiye ederim bu süreçte sağlıklı karar vermeniz açısından.. 🍀
︎ ♛ K Ü B İ İ ♛ ᝰ.ᐟ ben size ozelden yazacaktm ama yazamadım o yzden buraya yazdim
aslım ♡M ♡umayim mesaj kutumu kapatmak zorunda bıraktırdılar biraz..Ben size yazıyorum.
Ben de🤍🫠💌
İnşallah kavuşursun ayyy 🫶