Ben evliyken aşık oldum çok sevdim çok taptım ama kopmam çok zordu hala da seviyorum yasdigim duygu belki yanlış ama benim gizli dünyam gizli hazinem evliyim kayinvalidemden psikolojik şiddet görüyorum esim iyi ama arami bozuyorlar son 1 yıldır kabus yasiyorm esimden olmak istemiyorm cnku evliyim sevdgim adama gidemiyorum cnku yanlis yaşadığım en güzel duygunun içindeyim ama onunla aynı şehirdeyim ama brbrimizden uzağız o var diye aynı şehirdeyim gel dediğinde gidemiyorum onunla olmak istyrm ama dünyayı karsma alamıyorum iste yasadgim hikaye bu