·176 syf.····Okunma: 11 Mart 2025 22:43 Tam 10 yıl sonra tekrardan okumak, daha bir anlamlı geldi sanki, ruhuma işledi, ruhumda kocaman bir yara açtı diyebilirim. Roman tam bir baş yapıt. Kurgusu, akışı, karakter tahlilleri, asla okuyucu sıkmayan diyologları hepsi kusursuz. Yıllar geçse de, devirler kapanıp yeniden açılsa bile okurken hissettirdikleri hiç değişmeyecek. Daha fazla söylenecek bir söz bulamıyorum çünkü Sabahattin Ali bunu zaten romanda bizim için yapmış. Öyle ucuz bir aşk romanı değil bu. Çok kıymetli mesajlar veren , özel bir eser. Okuyalım, tekrar tekrar, her 5 10 senede bir kendimize hatırlatalım.