İlk başta sinirlerim çok bozuldu anlamıyorum diye. Kitabı okuyan bir kaç okur ile görüştüm, ağır olmadığını sadece odaklanmam gerektiğini söylediler. Bende öyle yaptım eski Türkçe yüzünden anlamadığımı fark ettim. Buna birde Tanpınar'ın ağır ve hüzünlü mizacı eklenince beynim durmuştu. Ama bitirdim çok şükür kendimi boşuna korkutmuşum. Sizde müsait bir zamanda bakın derim. ((: