·407 syf.····Okunma: 13 Mart 2025 14:03 Savas zamaninda insan doğası ve memleketin haliyle yoğrulmuş bir kendinlik hikayesi.
Mana ve azimle çıkılan yolda kendini bulma yolculuğudu. Bence okunması gereken kitaplardan.Ozellikle birinci dünya savaşı sonrasinda ülkede olanlar insanlar yyapilmayanlar çok carpiciydi o basit cümlelerle anlatilinca. Ayurica neredeyse hiç konuşma olmadığını belirterek sabırlı okuyuculari haberdar etmeyi bir görev bildim.