·138 syf.····Okunma: 13 Mart 2025 00:00 Başta çok beğenmediğim ancak kitabın sonlarına doğru çok anlamlı ve güzel gelen bir kitap. Kitapta İzmir'de yaşayan Pervin adındaki baş karakterin İstanbul'a olan merakı ile İstanbul'a gittiğinde hissettiği duygular Pervin'in ağzından anlatılıyor. Dediğim gibi başta beğenmediğim ancak sonradan iyi ki okudum dediğim bir kitap oldu.Bu kitabı okumayı düşünenler eğer durağan kitaplardan hoşlanıyorlarsa hiç vakit kaybetmeden hemen başlamalılar bence.