İnsanların arasında da yalnız hissedilir.
Alıntı
··1 alıntı·
5,2bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kalabalıklar içinde yalnızlık diye adlandırıyorum bu durumu. Uzun zamandır yaşadığım hatta çoğunluğun bu durumda olduğunu düşündüğüm bir durum diye düşünüyorum.
Kalabalık yalnızlık ,tek yalnızlıktan daha zordur
Sevda Karson
Gönderi Sahibi