Sevda Karson
@Sevdakarson · 1yıl
Takip Et
İnsanların arasında da yalnız hissedilir.
Kitabı okudu
Alıntı
Küçük Prens
Antoine de Saint-Exupéry
622 beğeni
·
9 paylaşım
·
1 alıntı
·
5,2bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Salih CANIMOĞLU
Kalabalıklar içinde yalnızlık diye adlandırıyorum bu durumu. Uzun zamandır yaşadığım hatta çoğunluğun bu durumda olduğunu düşündüğüm bir durum diye düşünüyorum.
1
Emine
Kalabalık yalnızlık ,tek yalnızlıktan daha zordur
5
Sevda Karson
Gönderi Sahibi
#89420577
Gizle