·250 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ocak 2018 00:00 Döneminin ilerisinde gördüğüm bir kitap olmasına rağmen hayal edilen ütopia kimi zaman beni bunalttı. Fazla kategorileştirme, ve özgür düşünceyi savunmaya rağmen yine de düşüncelerin belli kalıplarının kabulü benim kitabı içselleştirmemi engelledi. Özellikle din ve din adamları üzerine olan kısımda özgürlükten uzaklaştığını hissettim. Sosyalizmin, Rönesansın, hümanizmin harmanlandığı keyifli bir eser olduğunu düşünmekteyim.