İlk çıktığından beri takip edip okuduğum seriyi bitirdim. Şu an aşırı duygusalım. O kadar güzeldi ki... O kadar güzel bitti ki...
Bu kitapta öncelikle düellolar başlıyor. Diyar iyice birbirine girerken Tanrıçalar kendi düzenimi oluşturnaya çalışıyor, birileri hala taht kavgası yapıyor. Nova'm da hala herkesi memnun etmeye çalışıyor, herkese yardım etmeye çalışıyor.
Biraz spoiler olacak (baya olacak) çünkü başka türlü yazamam yüksek ihtimalle.
Sonunda Nova ve Daren'in ilişkisi sağlıklı bir şeye dönüştü. Aşklarım ya... İlk sayfadan beri ölüyorum size... Öncelikle şu Prenses midir Faina mıdır her neyse nefret ediyorum. Sonay'ımı üzdünüz. Beni de üzdünüz. Küçük bir Bulut kümemiz oluyor ayrıca... Çok tatlıı! Daren'in altın çilek sahnesi çok güzeldi ve sonradan da bir oda yapması... Yine mest oldum arkadaşlar. Peki. Peki. Peki. Ariana'nın dönmesini beklemiyordum. Gerçekten hiç beklemiyordum ama iyi ki geldi, özlemişim Ateş Varisimi. Ayzer de sonunda gururunu yenebildi. Ben çoğu kişi gibi Ayzer'e kızamıyorum ya. Bu kitapta zaten nedenini açıklıyor. Ben daha önceden empati kurmuştum zaten. Ki bence haklı, sadece biraz yanlış bir yol. Ama Ayzer'i suçlayamıyorum çok. Arın az kalsın iki kere ölüyordu. Nova'ya zaten alışmıştık da... Ben de ölüyordum yani onlarla.
Sonu tam hayal ettiğim gibi ve olması gerektiği gibi bitti. Ve bence Kabal sonları yazmada çok iyi. Ki bu kitaba ilk başladığında plan yapmadan yazmaya başlamıştı. Bence gerçek yazarlık budur.
Her şeyiyle çok güzel bir kitaptı. Aşk serimi arkamızda bıraktığımıza inanamıyorum. Bence devamı olmalı. (sadece bırakmak istemiyorum) İzninizle ben beşinci kitap olacakmış gibi beklemeye devam edeceğim çünkü bu heyecana çok alıştım.
Son kez ilk kez Hgoi'mizi okuduğumuza göre... Gökyüzü sizden yana olsun. 🩵🪽
"Gökyüzü seni çağırıyor, gökyüzü senin için bir şarkı yazıyor."
N. G. KabalEfsaneler ve LanetlerDeliler ve Cellatlar