Jo Nesbo
10/10
·632 syf.··
2025 1. kitabı
Harry Hole serısınde 10. kitap. Jo Nesbo yıne döktürmüş, her kıtapta nasıl çitayı yükseltıyorsun boyle be adam.. Harika bır polısıyeydı ben yıne cok sevdım. Lanet olası Harry’i sevmeyen yoktur ama kitaptakı karakterlerden bırı olan Kaya’yı hıc sevemedım.Harry’nin nasıl köstebek olan bırıne sonradan duygu besledıgıne de sasırdım ayrıca neden kitaptaki tüm kadınlar Harrye aşık bu bana bıraz itici gelıyor. Kurgusu şaşırtmadı heyecanı hıc bıtmedı kıtabın. Seriyi düzenlı okuyamadım sırayla basılmadıgı ıcın neyse polısıye arıyorsanız okuyun derim
PolisJo Nesbo · Doğan Kitap · 2018591 okunma
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.