Jo Nesbo
10/10
·592 syf.··
2025 2. kitabı
Bu kitap beni biraz üzdü.Harrynın cok sevdıgı ıkı kısıyı kaybetmesı… ıkı kısı dıyorum cunku bırı çok sevdıgı ölen bırı diğeri de cınayetın sebep oldugu kısı.( kıtabın sonunda) Ters köşe oluyorsunuz her defasında ipuçları katile götürdü dıyorsunuz ama yok sonuna kadar tahmın etmek imkansız,herkes şüphelıydı halbukı. Kaya yıne burdasın senden kurtulamıyoruz kızım senı yıne hıc sevemedım( belkı de tek sevmeyen benımdır ) sonlarda Harryle ilgili bır sır açıga cıkacak ve cınayet sebebını oylece öğrenmiş olacagız ama tahmın etmek ımkansız vay be dedım
BıçakJo Nesbo · Doğan Kitap Yayınları · 2019551 okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.