Bu kitapla rastgele bir kıtapçıda gezerken tanıştım hatta devam kıtabı oldugunu bılmeden Tanrının çocukları kıtabını da almıştım iyiki de öyle yaptım. Neyse kitap 98 de yazılmıs yanlış hatırlamıyorsam ama o dönemde bıle böyle bır kurgu ve bılgı.. bıraz fazla mıydı bılemıyorum ama çok guzeldı. Sandoz sana ne oldugunu sonuna kadar öğrenemedık ama sonlara dogru öğrenınce de çok uzuldum. Farklı bır evren farklı canlıların dunyasında yapılan en ufak bır degısıklıgın sonuclarını ıkıncı kıtapta gorecegız acaba bu yola cıkarken hıcbırının aklına gelır mıydı o evrende taşların yerınden oynamasına vesıle olacaklarını?