Puan vermedi·176 syf.··
2025 12. kitabı
Bu kitabı ben beğendim. Aslında kitap M. Gorki nin otobiyografik eserlerindendir. Bence kitap güzel. Bana en ilginç gelen tarafı da M.Gorki nin kendini eğitme aşamasında karşılaştığı sorunları anlatmasıdır. Özellikle üniversite eğitimi almadan bu çabası beni düşündürmüştür. Acaba gerçekten günümüzde belirli meslekler haricinde üniversite eğitimi gerekli midir. Yani bunu küçük yaşlarda çırak gibi kalfa gibi bir meslek yaparak başlayıp yeteneklerinin ne olduğunu öğrenmek Bunu düşünmeye başladım. Günümüzde her insan elbette eğitim almalıdır. Ancak bunu kendi yetenekleri ile birleştirirse daha faydalı olacağını düşünmeye başladım. Çünkü üniversite eğitimi almadan dünya edebiyatına böyle eşsiz bir eser kazandırmak gerçekten büyük bir yetenek.
Benim ÜniversitelerimMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201610,9bin okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.