“Resmim odasında, ismim dualarındaydı. Neşeli, canlı ve başkalarına faydalı bir yaşam sürüyordu fakat benim bu kırık hikayem yaşamının her alanına gölge düşürüyordu”
Sayfa 245 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.