Fungui senden nefret ediyorum.kitap alıntılarıyla sosyal mesajlarıyla gercekten yüreğinize dokunuyor bunda hepimiz hemfikiriz ama fungui senin o her olay sonraki soğukkanlılığın beni resmen çıldırttı kitabı okuyanların coğu ağlama garantisi veriyorlardı ama ben sadece bir yerde çok üzüldüm onun dısında olan hicbir sey beni şaşırtmadı.yani kısaca ana karakterden nefret edip yan karakterlere fazlasıyla üzülüyor kendinizle bağdastırıyorsunuz.okunabilir evet ama sinir krizi geçirmek istemiyorsanız kitabın kapağını bile açmamanızı tavsiye ederim. Yaşamak