·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2025 23:13 Evet, sonunda okumayı başardım. Geçen yıl planım her gün bir bölüm okumaktı ama bir yerden sonra olmadı o şekilde ve biliyorum ki, bu kitabı bir daha alıp okuyacağım. İçinde yazılanları yapmak istiyorum ve içini doldurmam gerekiyor gibi hissediyorum. Güzeldi, biraz bazı şeyler ne alaka dedirtti ama sevdim. Kitap terapisi diye buna denir. Ayrıca sonunda güzel bir kitap okumak iyi geldi. :)