Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 16 Mart 2025 23:17 Herkese selam,
Aslında bu kitaba inceleme yazmak gibi bir düşüncem yoktu fakat kitabı bitirdikten sonra şu 1K'nın okuduğumuz süre zarfını yüzümüze vurması dolayısıyla iki kelam etmeden geçmek istemedim. Tam tamına 16 günde okumuşum, korkunç bir süre. Ama neden 16 gün? Asla bağ kuramadım, zorlama bir kurgu gibi geldi, betimlemeleri beğenmedim ve okurken çok sıkıldım. Elime her alışımda çok az okuyup bıraktım. Çocuklar için yazılmış bir kitap olduğunu iddia eden tayfa neyin kafasını yaşamış bu kitap için ona da asla anlam veremedim, keza içinde çok değişik betimlemeler var, herhangi bir çocuğun bunları kavrayabileceğini hiç zannetmiyorum. Sanırım çocuklar için denmesinin tek sebebi baş karakterin çocuk olması ve büyülü gerçeklik ile yazılmış olması.
Çok satanlardaki yerini yıllardan beri korumasından ve herkesin öve öve bitirememesinden dolayı ben de artık okuyayım şunu dediğim kitap maalesef bana asla hitap etmedi. Ki bu çok satan kitapları ölümüne savunan okurların popülerite zehirlenmesi yaşadığını düşünüyorum, çünkü aynı kalitede daha az bilinen bir kitap için bu denli olumlu yorumlar okumuyoruz. Okuyup okumamak tamamen size kalmış fakat düzenli okuyan okurlar çok fazla beklentiye kapılmadan okusun derim.