·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ocak 2018 10:26 Hikaye akıcı, vaktinizin geniş olduğu bir zamanda okumanızı tavsiye ediyorum. Art arda ortaya çıkan gizemler, cevaplanmayan sorular epey meraklandırıyor ve sayfalar bir birini kovalıyor. Keyifle okunabilir. Katil karakteri gizlenmeye çalışılmış hatta dedektifin eşinin garip cevaplarından ondan bile şüphelendim. Başlarda katile zeka yüklenmeye çalışılmış ama ilerleyince aslında Dedektifin ve etrafındakilerin salaklığından kaynaklanan bir olaya dönüştüğünü anlıyorsunuz. Hikayeden bir sonuç çıkmaz. Öğretisi ya da dikkat çektiği bir nokta yok. Okuyun geçin. Daha ilk gizemde bir telefonla ya da internette(çeklerin istendiği adresle ilgili) bir aramayla çözülecek bir konu uzatılmış ama bıktırmıyor. Olasılık teorisi işleniyor yine. Anlaşılan Adam Fawer etkisi var. Keyifli okumalar.