Talha Uğurluel'i tv'den de takıp ederım, içten ve konusundan sapmadan yaptıgı konusmalarını kıtabına da yansıtmıs, ıkı gunde bıtırdıgım bu kıtabını okurken Arabıstandaymısım gıbı hıssettırdı, Peygamber Efendımızı anlamak ıcın okumak elbettekı bır arastırma kıtabıyla yetınılecek kadar basıt degıldır ama okulda gordugumuz dın kıtaplarından daha cok sey ogrettıgı kesın, okunası bır kıtaptır, tavsıye ederım.