...
Çok şey yaşadım, yaşattım kafamda
Tahammülüm kalmadı artık tutmaya
Zihin ve hafıza başladı karışmaya
Başlamak lazım dedim yazmaya...
""İSOT"" MURAT ALİ
Bazen geleceğe umutla bakan dizeler, bazen geçmişten yansıyan kalp kırıklıkları, terkedilmişliğin hüznü sinmişken yüregine bir de yalnızlığın ağırlığı gelmiş, bir damla ile bardaktan taşan su misâli yazmaya başlamış; @yazarşairmuratali
Hüzün, özlem, acı, söylenememiş sözler, yarım kalmış cümleler, yalnızlık, modern yalnızlık diyorum ben buna, hayatın içinden gelen duygularını dizelere dökerken kendimizden bir parça bulabilmemiz dileklerini eklemiş yazar, şair Ali Bey, İsot isimli şiir kitabıyla, ilham perileriniz bol olsun dileklerimle.
İYİ OLMAK
İyi olmaya çalıştım
Gel dediler geldim
Git dediler gittim
Yap dediler yaptım
Bir kere hayır dedim
O zaman da istenmeyen kişi oldum
İyi olmayan çalışıyorken
Kötülüğün alâsını kendime yapar oldum!!!