·576 syf.····Okunma: 17 Mart 2025 22:30 yıllaaarr yıllar önce filmleri izleyerek bu seri ile tanışmıştım en büyük hatam kitaplardan önce filmleri izlemek oldu ama kitapları da okumak ve film aralarındaki bu kesin kitapta daha farklıdır dediğim sahneleri yaşamak istedim. ancak pek de önceliğim olmadı...
genel yorumlamaya zaten gerek yok ahahahahaha
kitap genel olarak beni tatmin eden bir kitaptı, özellikle karakterlerin arasındaki onlara özel espri dili en sevdiğim yanı oldu. Christian 'ın karanlık yüzünü sanki film daha mı iyi işlemişti yoksa çeviriden kaynaklı mıydı tam bilemiyorum.... ya da biz o kadar çok dark romance okuduk ki Christian melek kaldı sjdlfıshslfşd
beni hem kitapta hem de filmde tatmin etmeyen sahne ise en sonraki "ceza" sahnesi oldu. hepimiz biliyoruz ki cezanın büyüklüğünü Ana görmek istedi ve buna göre bir karar vermek istedi. ama hem filmde hem kitapta çok seri işlenmişti. kitapta o 6 hamle arasında Ana Christian ile ilgili düşüncelerinin değişmesini bize daha iyi anlatabilirdi sanki. sadece 4 ve 6. hamle arasında 4 cümleyle delirdi yani... sevdiğin adamı terk ederken biraz daha düşünürsün de mi? yekte larar verdi resmen...
gerisi bildiğimiz gibi zaten