Bana yapılan iyilikleri unutmam...
Sayfa 222 - İletişim Yayınları
Alıntı
··1 alıntı·
3.453 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nedense insan yapılan kötülüğü unutmaz.İyilik nankördür çabuk unutulur
Kötülükleri hiç hiç unutmam