Kitap hakkında tek tavsiye veriyorum: Bu kitap için yapılan incelemelerin hiçbirine inanmayın. Bu kitap hakkında yorum yapmaya nasıl cesaret ediyorlar anlamıyorum. Oğuz Atay'dan sizin huzurunuzda bir kere daha özür diliyorum, ne kadar aptal varsa, inceleme yapıyor.