6/10
·592 syf.··
2025 4. kitabı
·
52 günde okudu
·
Okunma: 19 Mart 2025 01:36
Öyle zor okudum öyle zor okudum ki. Kitabın bana kattıkları ya da katabildikleri çok güzel ama fazladan bi 300 sayfası var diye düşünüyorum. Çok beğendiğim altını bol bol çizdiğim hatta motto edindiğim cümleleri olsada okurken uyuyakaldığım yerler de oldu. Bu kitapta bazı şeyler içime işlerken bazı şeyler geçmedi bana. Dili güzel, yazımı hoş, bana katabildikleri için minnettarım ancak akamadı canım kitabım. “Seyir” ile hayatıma kattıklarım “Can borcu” ile pekişti. Teşekkürler sevgili Piraye, teşekkürler
Can BorcuPiraye · Mona Kitap · 20241,019 okunma
·
127 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.