Filmini izleyip kitabı okuyamadıysanız , şu kadar söylemeyeliyim , filmden 10 kat daha etkileyici .. karakterlerin olaylar içindeki duruşlarını ve sonuna doğru verdiği hayat dersini mutlaka biryerlere not etmelisiniz . Tekrar okumayı düşünüyorum (6sene önce okumuştum :)