·235 syf.····Okunma: 20 Mart 2025 06:53 Hep erteledıgım bır kıtaptı ama gec kalmısım okumak ıcın. Pal sokağı cocuklarının bır arsa ıcın verdıklerı mucadele o kadar guzel anlatılmıs ki hayran kaldım. Başta lıderımız Boka ve kucuk kahramanımız Nemeçek hepsını cok sevdım ayrıca Kızıl gömleklilerı bıle sevmemek mumkun degıl o ne onurlu ne durust ne ahlaklı bır düşman öyle herkese düşmanın boylesı nasıp olsun dedırtıyor ınsana. Çocukların bu mucadelede yaptıkları ve dusunduklerı ders nıtelıgınde bence çocuklara okullarda okutulmalı kı okumak ıcın bu kadar gec kalmamalı. Sadece sonunda Nemeçek sızı uzecek ayrıca bu mücadenın sonunda bırı kazanacak evet ama yınede bır hayal kırıklıgı olacak ne yazıkkı..
Macarıstanda Pal sokagında sanırım bu arsanın oldugu yerde müze olusturulmus ve karakterlerın heykellerı koyulmus oldugunu öğrendım.