Ezgi Durmuş'tan okuduğum ilk kitaptı. İyi ki okumuş ve yazarla tanışmışım. İlk kitabını da edinip okumayı istiyorum.
Öncelikle çok sürükleyici bir kitap yani bir günde bitireceğinize eminim. Zaten 190 sayfa. Ayrıca peçetelerinizi hazırlayın çünkü bu kitap sizi çok ağlatacak.
Benim beklentilerim çok yüksel değildi ama beklentilerimi karşılamakla kalmayıp üstüne çıktı.
Yazar bir sürü güzel konuya değinmişti. Yayınevlerinden çıkan kitaplara kadar!
Karakterlere gelirsek Eylül sevdiğim bir karakter oldu. Güçlü bir karakterdi her şeye rağmen. Oysa aslında dokunsan kırılacak.
Deniz'i de sevdim ama sinir olduğum noktalar oldu. Murat karakterini de sevdim hatta çok güldüm.
Murat karakteri kitaba girdiğinde "Eylül bir anda Deniz'e düşman olur, klişeler sıralanır..." diye beklemiştim ama hiç öyle olmadı. Ters köşe oldum baya baya.
Kitabın sonunda çok ağladım. Eylül ve annesi beni çok ağlattı. Cümleler, mektuplar, her şey kalbimin em derinine ulaştı.
(Uzun ve detaylı yorum instagram : @regularbooks )