·153 syf.····Okunma: 22 Mart 2025 11:30 Kitabın üstünde yazan hikaye ibaresini yazarın istediğini düşünerek, yazarın hikaye ve roman kavramlarından anladığının bizimkinden farklı olduğunu ifade etmek isterim. Bu kitap hikaye falan değil, roman. Geçen kitabında da aynı şey olmuştu, bunda da olunca bilinçli bir seçim olduğunu fark ettim. Ama nedenini anlayamadım.
İçeriğe gelince, konu güzel fakat işleyişi hoşuma gitmedi. Araya alakasızca katılan karakterleri bir yere bağlamamasını da beğenmedim. En çok da sonuçsuzluğunu beğenmedim. Her şey çok havada kalmış. Fakat içinde güzel şeyler de vardı. Örneğin Tufan karakteri ve öğrenciler için yaptıkları. Gerçi yazar onu da çıkardı ya hemen.. Onun dışında Nezaket'in kızların girmeleri istenen kalıplara girmeyen, boyun eğmek yerine tuttuğunu koparan güçlü bir kız olması hoşuma gitti. Yine de tavsiye edebileceğim bir kitap değil.