9/10
·69 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Stefan Zweig... Bu adam beni git gide daha da çok meraklandırıyor. Hangi kitabını bitirsem diğer kitabını okumak için sabırsızlanıyorum. Kalemini yorumlayacak gücü dahi bulamıyorum kendimde. Bu ne güzel bir anlatış. Bu ne güzel bir dokunuş. Bir lahza, sadece bir saniyelik hatta belkide bir saniyeden bile daha da az bir lahzada yaşanan duyguları mânâ bakımından bu kadar derinlemesine, betimleme bakımından ise bu kadar anlaşılır, bu kadar ustalıkla anlatabilmek... Yeni kitaplarda sohbet etmek dileğiyle Zweig :)
Edebiyat
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.