·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mart 2025 21:42 Bu kitabı sevdim mi emin değilim. Karakterleri anlamaya çok çalıştım. Yazar yine bir sonuca varmadan bitirdi ama aslında bir sonuca da vardı. Bazı yerlerde karakterleri böyle tutup kendine gel diyesim vardı, bazı yerlerde de yanlarında olup sadece onları dinlemek ya da onlara sarılmak istedim. Hala bir intermezzo değiller, favorim olduğunu da düşünmüyorum ama okuduğuma pişman mıyım? Hayır! Başka Sally Rooney kitabı çıksa okuyacak mıyım? Evet!