Puan vermedi·592 syf.··Beğendi
· Bugüne kadar bir çok kitap okudum ve okumaya da devam edeceğim. Ancak bu kitabı okurken bana düşündürüğü sorular çokça fazlaydı. Bu kitap gerçekten felsefeye giriş anlamında bir kitap. Sorgulama konusunda kafamda onlarca soru oluşmuştu. Üstelik antik Yunan felsefe döneminden modern döneme kadar geniş bir şekilde anlatıma sahip. Ben düşünmekten kitabı zor bitirdim. Ancak bu kötü bir şey değil. Bilakis soru sorgulatıcı tarafı geliştirici olması açısından çok iyidir. Ama kitabı okumadan önce basit bir Felfeseye giriş konusunda hazırlık yapmanızı tavsiye ederim..