Garip ve hüzünlü bir kitaptı. Kitaptaki zaman geçişlerini anlamakta çok zorlandım, ana karakter birçok yerde konudan konuya atlıyor. Ana karakterimiz Matthew dokuz yaşındayken abisini kaybediyor ve dünyası başına yıkılıyor. Yıllarca abisinin ölümünden kendini sorumlu tutuyor. Bunun sonucundan da ailesi onu bir akıl hastanesine yatırıyorlar. Ve kitap boyunca Matthew'in bu ruhsal durumunu okuyoruz.
Kitaptaki geçişler bu kadar belirsiz olmasa belki bir tık daha iyi olabilirdi. Kitabın tek bir karakter üzerinden gitmesini sevmedim.