·268 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Şubat 2018 16:12 Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı?Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması...Içimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu...Içimizde şeytan yok..Içimizde ACİZ var...Tembellik var...Iradesizlik,bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: HAKİKATLERİ GÖRMEKTEN KAÇMAK itiyadı var...