insanların değişebileceğine inanma sebebim bu kitap. farkına varabileceklerini hatalarından dönebileceklerini ve gelişebileceklerini. eğer yazılabiliyorsa yaşanadabiliyordur.
Kellan, çok uzaklara gideceğini bilerek yaşarken hayatının aşkıyla karşılaştı ve o kişiyi onun hayatının aşkına emanet edip gitti. umut,sevgi,aik ve bütün diğer güzel duygular acıyla öyle güzel harmanlanmıştı ki.... acının üstesinden gelmek çok zor ama asla imkansız değil.