Kitap Dilber isimde, Kafkasyalı, sekiz yaşında küçük bir kızın esir olarak satılmasıyla başlıyor. Esaretini, yaşadıklarını, gittiği evlerde itilip kakılmasını okudukça insan gerçekten “Dilber evin barkın yok mu?” demek istiyor. Böylesi bir durumda imkansız bir aşkın ateşine düşen bu kızın öyküsü gerçekten çok dokunaklıydı. Türk klasikleri okumayı seven veya yeni başlamak isteyen herkese önerebilirim. SergüzeştSamipaşazade Sezai
SergüzeştSamipaşazade Sezai · İş Bankası Kültür Yayınları · 202356,5bin okunma