Sergüzeşt Yorum
7/10
·120 syf.··
2025 1. kitabı
SPOİ İÇERİR. Öncelikle gerçekten çok duygusal bir kitap Sergüzeşt. Konusundan kısaca bahsetmek gerekirse Dilber'in zorluklarla dolu hayat mücadelesini anlatıyor. Kitap bittikten sonra bir iki dakika boşluğa doğru bakıp neden diyor insan haberiniz olsun. Kitabın en beğendiğim diyebileceğim bir kısmı yok sanırım. Ama kafamda büyük soru işaretleri var. Bence yazar kitabı bitirmek için bitirmiş ya da artık bu hikayenin daha fazla devam etmeyeceğini düşünmüş. Bana kalırsa Dilber ve Celal kitabın sonunda tekrar karşılaşmalıydılar çünkü Cevher ağa boşuna ölmemişti. Eğer boşu boşuna öldüyse bence Dilber için ölmeye gerek yoktu hem sevdiği başka bir adam vardı hem de kitabın sonundan da gördüğümüz üzere belli bir süre sonra yaşasam ne değişecek ki düşüncesi ortaya çıktı. Ben hiçbir zaman pes etmemek gerektiğine inanırım ve bu kitabın sonunun da Nil nehrinde bitmesi yanlış bir tercihti bence. Bu kitaba karşı öncesi çok ön yargılıydım, sıkıcı bir kitap olduğunu düşünmüştüm ama aslında hiç de öyle değilmiş. Okuması gayet keyifliydi ne kadar üzücü bir kitap olsa da farklı bir konusu var bu da onun diğerlerinden ayırıyor.
SergüzeştSamipaşazade Sezai · Bilge Kültür Sanat · 201656,5bin okunma
·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.