J., Harris, George, Montmorency.
Kitap temelde bu dörtlünün anılarını anlatıyor ama yazar bu anıları anlatırken yeni anılar biriktirmeye de devam ediyor. Teknede geçirdikleri günler + eski anılar.
Kitabın asıl özelliğinin samimiyeti olduğundan söz ediyor herkes ve bunda da haklılar. Kitap gayet samimi bi üslupla yazılmış bu sayede kitabı arkadaş olarak görebiliyorsunuz.