3/10
·331 syf.··
2025 2. kitabı
Kitabı yaz ayında okumaya başladım o zamandan beri bitirmeye çalışıyorum. Kitap yarım bırakmama takıntım var o yüzden katlanmaya çalıştım. Dönem dönem okuyarak bir şekilde bitirdim. Gerçekten beğenenler neden beğendi bilmiyorum ama kitap bana hiç hitap etmedi beni boğuyormuş gibi hissettim. Sembolik bir anlatım var muhtemelen ama ama asıl derdi ne onu bile anlamadım yani benim için kötü bir deneyimdi:((
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.