·400 syf.····Okunma: 28 Mart 2025 18:56 İskandinav polisiyesını Jo Nesbo arşa çıkardı sanıyordum ama Camilla Lackberg ile tanışmak için geç kalmışım ama olsundu artık keşfettim seni.Fjallbacka serisinin ilk kitabı.Sevdim cok guzeldı. Heyacanı ve merak duygusu hiç kesilmedi. Storytelde dınledım polısıye kıtapları dınlemek daha keyıflı oluyor bence ( sevıyorum okumayı da dınlemeyı de kıtapları).
Yılın ne zaman olduğu,ülkelerin gelişmiş yada gelişmemiş oluşu insanların doğalarından gelen kötülüğü ne yazıkkı engelleyemıyor. Sonlara doğru gerçekler açığa çıkıyor.Sonuna kadar ne oldugunu ogrenmek ımkansız, surukleyıcılıgı temposu bence hıc dusmedı sasırdıgım yerler cok oldu.Serıler muhtemelen baglantısız ama serıye devam edeceğim arada polısıye kıtap okumak/dınlemek zıhne ıyı gelıyor bence.