Zümrüt anne babasını evlerinde çıkan yangında kaybeder,onu anneannesi büyütür. Zümrütün yaşadıkları kasabada tek yakın hissettiği Semihtir. Onunla her derdini paylaşan onunla sevinen bir tek odur çünkü.
Semih üniversiteyi kazanıp İstanbula gittiğinde Zümrüt onsuz dayanamayacağını düşünerek hırsla çalışmaya başlar tek hedefi İstanbula gidebilmek hem okumak hemde Semih'e yakın olmaktır bu hırsla sınavı kazanır istediği olmuştur. İstanbulu kazanmıştır
Peki İstanbulda Zümrüt ve Semihi neler bekliyor acaba
Bu sorunun cevabını okurken bulacağınız bir kitap Zümrüt'ün yaşadıklarına kimi zaman üzülecek,kimi zamanda hüzünlerini hissedeceksiniz.
Severek okuduğum bir kitaptı kesinlikle tavsiyemdir,okuyun pişman olmayacaksınız.
Kitaplarla ve sevgiyle kalın