"Yazmayı geceye bıraktım "
Geceydi beni bir tek anlayan
Gündüz insanların gürültüsünden yüreğimin sesine ulaşamıyordum ki, ondan sebep gecenin sessizliğine bıraktım yazmayı
Gece örtüyordu çünkü gözyaşlarımı
En iyi sır saklayıcı olarak bir onu bulabildim de onunla yazdım gönlümün sızısını
Yüreğinize sağlık hocam arada bize de ilham oluyorsunuz 😇