Şiir ve seslendirme şahsıma aittir...
Belki bana gülersin diye :(
Şiir
··
2.893 Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Yazmayı geceye bıraktım " Geceydi beni bir tek anlayan Gündüz insanların gürültüsünden yüreğimin sesine ulaşamıyordum ki, ondan sebep gecenin sessizliğine bıraktım yazmayı Gece örtüyordu çünkü gözyaşlarımı En iyi sır saklayıcı olarak bir onu bulabildim de onunla yazdım gönlümün sızısını Yüreğinize sağlık hocam arada bize de ilham oluyorsunuz 😇
ŞAİRBEY
Gönderi Sahibi
Çok güzel ☺️
ŞAİRBEY
Gönderi Sahibi
@Okur1insan rica ederim hocam 😎 ben teşekkür ederim 🥹
Şiir , arka fonda çalan müzik ve ses uyumu müthiş olmuş 👏
ŞAİRBEY
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 🥹
Şiir ve sesiniz güzel ama sanki biraz daha duygu yoğunluğu olmalıydı.🤗
ŞAİRBEY
Gönderi Sahibi
Profilimdeki diğer şiirleri de dinleyebilirsiniz belki orda duygu yoğunluğu vardır 😁
ŞAİRBEY
Gönderi Sahibi
@_ayz EyvAllah Allah razı olsun 🤲