Serinin 4. kitabı idi ve merak ettiğim hatta aşırı merak ettiğim bir çiftti. Sorularımın cevabını aldım ve çok üzüldüm hatta ağlamaklı bile oldum. Kimy ve Xan ın taaa çocukluktan başlayan hikayelerini nihayet anladık. Kimy o kadar yanlız bırakılmış ve itilip kakılmış bir kız ki, okurken içiniz acıyor. İnsanı annesi zorbalarsa herkes zorbalar. Hamilelik süreci ile başlayan bir durummuş. Sonrasında zaten Xan ın yaptıkları ve tüm okulun zorlamalası çok acı idi. Ronan benim kahramanım oldu bu arada. Xan ın kızın asla hiç suçu olmayan bir sebepten dolayı kızı zorbalaması bana geçmedi. Anne babaların suçunu niye kız çekti anlamadım gitti. Ha birde babalar aklandı ama yanlız bırakırken çocukları akılları nerede idiler. Her ikiside çok zorluk çekmişler gariplerim. Şimdi sırada kahramanın Ronan var. Okumaya gidiyorum