Puan vermedi·166 syf.····Okunma: 03 Şubat 2018 14:36 Başlığı çok iyi seçilmiş bir kitap. Her ne kadar deneme olarak görülsede kitabı okuduğunuzda her bir yazıda isyan var, direniş var varoluş var. Her bi hikaye ve köşe yazılarını okudukça kitabın başlığının neden böyle secilecegini anlayacaksınız. Sadece Türkiye yok yazıda dünya var acı olaylar var umutlar var umudun içinde umutsuzluklar var. Böyle bir dünyada yaşıyorsak deli olmamak mümkün mü?