Aylar sonra yılın ilk kitabını okudum. Çok kısa olmasına rağmen içeriği bana ağır geldi ve dura kalka okudum ve uzun süre ara verince anca bitti.
Firdevs gerçekten güçlü bir kadındı, çok iyi yerlere gelebilirdi eğer o imkanı sağlamış olsalardı ama kader öyle bir şey ki hiç aklına gelmeyecek şekilde ilerliyor. Ailesi, karşısına çıkan insanların onu ittiği bir çukurda kayboldu. Olaylar çok acıklı ve korkunç boyutlardaydı.
Güzel bir kitap ancak konunun ağır olması okumanızı yavaşlatabilir.