Okuması ve sindirmesi çok zor bir kitaptı benim için. Uzun cümleler bir süre sonra bitmiyor gibi geliyor ve cümlenin başını unutuyorsunuz. Bu kadar ince bir kitabı elim gitmediğinden bir haftadan uzun sürede bitirebildim. Tekrar tekrar okudum bazı paragrafları. Benim için belki de zihnim bu kadar doluyken doğru bir kitap değildi.