k

k
@ophelia_k
non nobis, domine. non nobis. sed nomini tuo da gloriam.
@ophelia_k·
·
sabitlendi
Dünyaya faydalı biri olmak isterdim. Harika olurdu. Ama bunun mümkün olup olmadığını bilmiyorum. Dünyaya faydalı olmak için ne gerektiğini bilmiyorum. Karşılaştığım herkese gülümsemenin yeterli geleceğinden de pek emin değilim. İkinci harika şey, fark yaratmayan biri olabilmek. Dünyaya ne iyi ne de kötü kılan biri. Bu belki pek tatminkâr değil ama bu kategoriye giren çok kişi var. Yalnız olmayacağım kesin. En kötü seçenek ise dünyayı daha da kötü bir yer haline getiren biri olmak. Bundan kaçmayı deneyeceğim ne pahasına olursa olsun. Ama o kadar kolay olduğunu sanmıyorum. Belki de dürüst olmayan fena insanlarla düşüp kalkarım. En iyilerimizin bile başına gelebilir. İşte o zaman takılıp kalırım. Dünya biraz daha kötü bir yer olur ve sokakta karşılaştığım insanların yüzüne bakamaz hale gelirim. Böyle şeyler gelir başa, hem de birdenbire.
Sayfa 59 - Siren·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

k

, bir kitabı okumaya başladı
Cheon Seon-Ran
8.2/10 · 718 okunma

k

, bir kitap okudu
8/10
·232 syf.·
76 günde okudu
·
2026 2. kitabı
Muazzez İlmiye Çığ
8.8/10 · 1.873 okunma

k

, bir kitap okudu
9/10
·216 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2026 23:03
·
2026 1. kitabı
Yu Hua
8.3/10 · 1.958 okunma

k

, 2026 okuma hedefini ekledi.
2026 OKUMA HEDEFİ
2/30 kitap - %7 tamamlandı
2 kitap okudu
30 kitap
448 sayfa
0 inceleme
0 alıntı
7 günde 1 kitap okumalı.