·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Şubat 2018 00:00 Helena karakterinin tiradını canlandırdığım bu eseri okumak içi biraz geç kalmıştım. Ve Shakespeare eseri olarak anlayamamaktan korkuyordum. Fakat oldukça komik anların olduğu çok keyifli bir tiyatro eseri olduğunu gördüm. Hayal gücü ve eleştirel bakışın birleştiği naif bir mizah oluşturmuş bence. Ön yargımı yıkan bir eser oldu. Bu kadar keyif alacağımı tahmin etmezdim.