İnanılmaz derecede karanlık ve gerçeğe yakın bir distopyaya sahip kitap.
Çok uzun süredir okumaya çalışıp elimden bıraktığım bir kitap oldu; kullanılan dil anlaşılır, akıcı. Okuyamamamın sebebi konu içeriğinin oldukça karartıcı olması, üstelik ülke gündemimiz bu şekildeyken.
Kurgusu çok başarılı, yazarın toplumsal eleştirilerini hissediyorsunuz ve günümüzde direkt karşılığını görüyorsunuz. 1984