Aslında kitap ilk baştan biri okumak istediğim kitaplardan ki üstelik böyle bir şairin daha önce birçok şiirini okumuştum ama daha önce hiç şiir kitabını okumamıştım.(Hakkında yanılmıyorsam kendisinin intihar etmek istediğinin ancak oğlunun da sırf bu sebepten intihar etiğini duymustum.)Zaten bütün satırları baştan aşağı aşk ile dolu kimi zaman mevsim kadar durgun kimi zamansa tsunami kadar yıkıcı şiirleri mevcut bu şiirler zaten sıradanlıktan uzak sanki gizemli bir şeyin içindeki en karanlık taraf ya da bilinmeyen bir ormanın en kuytusu gibi derin kelimeler kull Aşka Dair Nesirler anılmış okurken daha yarısında zevkle bitirmek istediğim bir kitap ancak bu bitiş kısa bir molla ya da duraklama gibi olacak çünkü tekrar aradan belki kısa bir zaman belki de uzun bir zaman geçince okuyacağım enfes şiirlerden oluşuyor.Size tavsiye etmemin sebebi ise kendiliğinden huzuru vaad etmesidir.Satırlarıma noktayı eklerken size kısa bir alıntısıyla veda ediyorum."Gelme diyorsun.Bu gel demektir..."